close

Profhilo逆時針不膠不假 15分鐘快速解決衰老跡象 係嶄新嘅逆齡療程之選

 

 

每個人都逃避唔到同一個問題:衰老!

 

年齡嘅增長就話唔可以避免,但衰老問題一定可以。

 

衰老會帶來一連串嘅問題,鬆弛皺紋下垂......咪話見到都怕,淨係聽到就覺得恐懼。試問有幾多人願意接受自己變老嘅樣貌?我自問就一定唔得啦,多幾條皺紋都頂唔順,更何況變鬆弛!皺紋多一條年齡望落就好似老一歲,點可以忍受到睇住自己變老呢。

 

講咁多無非都係想介紹自己試完又覺得好好嘅抗衰老療程,Profhilo逆時針,簡直係衰老嘅剋星,可以增加膠原蛋白、增加彈性蛋白、活化脂肪細胞及補充透明質酸,簡單啲就係可以緊緻肌膚,如果皮膚比較鬆弛嘅話效果更明顯,同埋可以去皺收毛孔,衣啲都係出賣年齡嘅兇手,身為女性嘅我緊係唔可以比佢留底啦!

 

Profhilo逆時針只係簡單注射5點就得,因為佢衣隻針劑有個特別之處就係有個擴散作用,唔似其他去皺嘅針劑療程,要注射好多點先可以達到一個好嘅效果,而且Profhilo逆時針係無令我變膠面,也無令我變得好假,出來嘅效果係好自然好靚,朋友都唔會發覺我做過微整。

 

 

 

圖上嘅5點正正係我打係面上5點嘅位置,無敷麻藥,每邊面5點過程都好快,不過接近鼻嗰點會有少少痛,仲不期然咁標咗少少眼淚出來,其他位置都接受到。

 

打完Profhilo逆時針效果無即時見到,但過咗三星期之後我覺得皮膚吸收力好咗,平時好似要用好多精華第二日起身都係乾嘅,打完之後精華少用咗反而第二日起身依然覺得咁水潤,仲覺得皮膚有返彈性,又緊緻咗,連鼻翼隔離嘅粗大毛孔都收細返,好surprise

 

最後,我係去尖沙咀嘅wiish derma Profhilo逆時針的,係男醫生幫我打嘅,手勢唔錯,打完之後都無乜紅腫或者青,中午打完嗰刻係有少少似比蚊針完咁有啲紅點,但到夜晚就消咗,第二日可以照常化妝出街,推薦*****

wiish derma  facebookhttps://www.facebook.com/Wiishderma-3193751517316671/

whatsapp:6354 1448 

 

最新優惠:$3800

Profhilo, Profhilo hk, Profhilo hong kong, Profhilo 香港, profhilo效果, profhilo 價錢, Profhilo 透明質酸注射, 逆時針, 肌底活化細胞療程, 不膠不假, 100%自然, wiish derma , 瑋詩醫美中心,

arrow
arrow

    Ka Kam Chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()