close
【脫毛優惠】激光脫毛須知:效果價錢一定成正比?話你知呢間價錢平效果高
 

 

 

 

自從做到完激光脫毛之後,身邊嘅朋友仔都走來問題我激光脫毛好唔好?效果係點?價錢抵唔抵?有冇hard sell?一堆問題湧過來,答都答唔切就問第二第三條。不過都正常嘅,係我未做激光脫毛嘅時候我對呢方面都只係略知一二,做完先知道原來係咁脫毛並非想像中咁簡單…
 
好多人揀激光脫毛都會以價錢為先,開頭我都覺得係,不過做完就覺得機先至最重要。因為只有好嘅脫毛機先做到永久脫毛嘅效果,只需要短短幾次嘅治療就搞掂,再配合埋使用足量嘅冷凍劑,有助保護皮膚之餘,又可以令效果更上一層樓。
 
PS: 我做嘅就係GentleLase PRO™ LE 755nm脫毛機,比普通808nm更有效達致永久脫毛效果,價錢兩萬都唔洗,只需要$9800就做到全身激光脫毛,更唔需要分開一partpart計,到好多。
 
再來就係脫毛療程嘅期限問題,有啲只包一兩年嘅保養,中間仲會分為治療期,保養期,治療期就做得密少少,一到保養期就隔好耐先比到你做。最慘就係治療期先得嗰4次,之後就話係保養期,唔可以做咁密,好似有心等你比完錢就拖住你。
 
 
 
 
PS: 我做嘅係包永久保養,一個月一次,可以一次做晒全身,都可以分開,就自己時間就得。
 
我做咗三次效果就好明顯見到毛髮係生得慢咗同幼細咗,以前就算剃咗毛,但好多黑色一點點,都唔敢舉高手,依家已經可以無區無束,想點擺post都得,超正。啱晒依家天時暑熱,日日著背心短裙都得。
 
去咗幾次,幾次都唔hard sell我,不論係顧問或者治療師都冇。做緊療程嘅時候都係傾下啲無聊八卦野,即使全身脫毛個半小時都過得好快。治療師都好take care客人,次次都幫我搽咗層cream先,等皮膚有足夠保濕力先打。開頭聽啲人講話激光脫毛會好痛,其實打落去係唔痛,純粹feel到有啲冰涼感,整個療程比我嘅感覺都好舒適:)
 
 
 
wiish derma 
whatsapp: 63541448
地址:尖沙咀金馬倫道 42-44 號華懋金馬倫中心17 樓

https://www.facebook.com/Wiishderma-3193751517316671/?ref=bookmarks

 
Tag
激光脫毛, 脫毛推介, 脫毛推薦, 全身脫毛, 激光脫毛邊間好, 激光脫毛價錢, 脫毛學生, 大專生, 邊間脫毛平, 脫毛優惠, GentleLase Pro 755nm, 瑋詩醫美中心, 醫學美容, wiish derma
arrow
arrow

    Ka Kam Chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()