close

 

 
 
 
終於可以寫返個感受同效果啦!!!
 
上個月完母親節嘅時候,唔知道大家送咗咩比媽咪呢?其實無論送咩比媽咪,佢地收到你嘅心意就已經好開心。而我係母親節嘅時候,為媽媽準備好最貼心最適合佢嘅母親節禮物---韓國幸福椅療程。可能你地會覺得我呢份禮物好奇怪,但係我認為呢份係最適合媽咪嘅禮物。
 
因為媽咪成日一急就要99衝去廁所 廁所有人用耐啲就會成日敲門,急call入面嘅人出來 經常用到護墊。所以我就知道媽咪其實真係好需要呢份禮物,如果唔處理下半生都跟住你,仲會越來越嚴重。宜家有Emsella幸福椅只需簡單咁坐係張凳到28分鐘就KO到尿滲、滴尿或失禁嘅問題,等媽咪過翻d舒服嘅日子。
 
 
 
點解我要等到母親節先來送韓國幸福椅療程而唔係一早比媽咪做呢個療程?
韓國幸福椅已經出咗好耐,好多地方都有呢個韓國幸福椅坐。之前前係有叫過媽咪去坐嘅,不過佢就嫌貴,坐6次就要幾萬蚊,覺得好肉,寧願自己辛苦d,周圍搵廁所用埋護墊都唔想出幾萬來去坐6次。就算屋企人資助,佢都唔想坐,可能佢真係想幫我地錢啦,就寧死不咁,點勸都唔應承。
 
直至早前係facebook見到有間美容中心---Wiishderma,做緊半年優惠$3800任做韓國幸福椅療程,價錢方面比之前睇開嘅平一倍有多,唔理咁多即刻send比媽咪睇,佢睇完都問係米真係平咁多,仲要半年都可以做!?佢問完我都疑惑坐一陣,所以我都有打去佢地到問下,同上網check下間野嘅資料,結果係正面嘅,值得去試下,所以問準咗母親大人之後我就直接幫佢book咗時間。
 
媽咪對幸福椅嘅用後感
治療期(頭6次)已經過咗,媽咪已經覺得唔洗成日排住隊去廁所,礙於屋企多人嘅關係,之前成日一急就要門,叫廁所嘅人快d。宜家媽咪已經少咗敲門,仲覺得尿滲都好似無以前咁密,護墊又少用埋。佢做完之後大贊特贊部機好好,只係坐係凳到28分鐘就OK,又唔洗除褲,又唔係入侵性,對比傳統啲插入式嘅好好多(之前有同媽咪講過下d收陰療程,不過佢聽完係插入式收陰機就唔敢做,但後來睇翻插入式嘅對收陰效果係好好,對改善尿滲就唔太work
 
同埋Wiishderma呢個幸福椅療程價錢認真好平$3800包你半年任做,除咗做完六次治療期之外,仲有保養期比你做,比出面d單一次就收幾千嘅抵好多!半年任做,做耐d效果自然好d,同keep得耐d,簡直就係媽咪嘅恩物,仲要好方便。佢仲同我講忍唔住介紹比d姨姨朋友,哈哈。
 
Wiishderma $3800 半年任做幸福椅療程 【想免費試下先?預約時間的時候直接cap圖show返呢個post就可以啦!】
 
arrow
arrow

    Ka Kam Chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()