close

「真係見到條人魚線阿 !!! 仲有六舊腹肌阿 !!!

 

其實我本人就真係好懶散既,自細就已經比較小運動同埋食好多垃圾食物,姐係例如麥當勞阿、肯德基阿,總之愈多油炸既野呢我就愈鍾意,曾經試過一食就食 12 件家鄉雞,加上又唔想做運動,所以個肚腩好似有左身紀咁。諗番起呢件往事,真係顛起上黎我自己都驚。

 

undefined

 

畢左業之後都係寫字樓番工,大概日日都 9-6 左右咁樣啦,番工食無定時,放工食飯時間又好夜,加上年紀一大,新陳代謝又慢左,搞到未到中年已經有啤酒肚,體重又超哂標。連正常呢個字都講唔上,更何況肌肉同人魚線 女友對我咁既尊容都頗有怨言,差 D 分埋手,好在我都應承左佢話會改善,咁樣先有計偈傾番渣 …..

咁當然啦,要減肥當然要諗方法啦,做運動係其中一樣。咁我咪的起心肝去搵 D 私人教練比個 plan 我跟著去做 gym, 務求盡快比到女友睇下咩叫彭于晏咁既身型同人魚線係咩野一回事囉。現實往往都係比理想來得殘酷,做左成個幾兩個月 gym 之後,個身型都係無咩點改善,唔單止見唔到肌肉同人魚線,淨係見到啤酒肚,點解咁對我阿 ….!!!! 我已經盡哂力架啦 wo…..     

 

undefined

 

個教練見到我咁灰,於是就同我講:「鍛鍊肌肉同減肥呢家野呢,首先唔係死舉爛舉D啞鈴就可以有既,就算有,線條同埋體態都唔會好睇。所以呢,你應該要先搞好番個身體線條同埋體態先。我之前試過有個英國最新療程Emsculpt™,裡面用到既最新技術HIFEM 可以為男士刺激肌肉,改善質量同埋身型線條,同時有燃燒脂肪既效用,一次過滿足哂你幾個願望!

 

undefined

 

!? 咁正 ? 我好似個學生咁樣充滿期待望住佢,聽佢繼續講。

 

佢繼續講 : 「成個療程完全唔痛、無創傷性同埋無副作用,只要訓係張床到由部機去做收縮肌肉呢個動作就可以架啦。當然啦,你個身體初頭可能會有少少唔適應,例如有麻痺既感覺。但係唔洗擔心,收縮同刺激肌肉呢個強度係可以調節既,治療師會同你慢慢由淺入深咁做,直到你完全適應為止。再者,每一次既 Emsculpt ™療程只係 30 分鍾,成個 PLAN 只需要做 4-6 次就會見到成效,非常之慳時間,岩哂你呢 D 日日 OT 既上班族啦 !!! 等你唔洗點努力都可以有人魚線同六舊腹肌,哈哈哈。」

 

我再問佢 : 「咁安唔安全架 ..... 我好怕會有咩副作用 wo..

佢答 : 「放心啦,呢個 Emsculpt ™療程已經通過左 7 份臨床醫學研究同埋 FDA CE 雙重認証,佢既安全性及有效性已經得到廣泛認可。所以你完全唔洗擔心,放馬去做啦 !

 

連專業私人教練都咁樣推薦法,咁我當然信佢啦,於是咪參加就呢 Emsculpt ™療程囉。原來香港唔係好多間美容院有得做 Emsculpt ™既療程,淨係得幾間,所以我就簡左間抵既去做 Emsculpt ™啦。

 

我去左果間美容院既 Emsculpt ™療程真係非常之體貼,因為第一次做就免費比我試下,於是我梗係衝去報名啦 ..

 

undefined

 

入面有部機放係到,做果陣時呢個治療師就會係你個肚皮上面放個軟墊係到,正式開始果陣時佢就會用 Emsculpt ™既 HIFEM ™剌激同收縮你既肌肉,成個過程就半個鍾,好快就過。做果陣時治療師都好細心咁照顧我同問我肌肉收縮既力度洗唔洗調教,務求令我有最舒適既體驗。咁老老實實啦,我做呢個 Emsculpt ™果時就完全無唔舒服既感覺,淨係肌肉有輕微既拉扯感覺 ( 呢個係好正常既現象,因為部機係幫你既肌肉做緊運動同埋消緊脂 ) ,做完之後就已經感覺到肌肉結實左同埋肚腩細左,好快見效。如是者,我就以優惠價買左個 PLAN 去做,決心成為有六舊腹肌同人魚線既男人 !!

 

undefined

經過幾次療程後,人魚線同六舊腹肌已經慢慢呈現左出黎,連我女友都見到,開始同我另眼相看,仲話愈黎愈愛我,問我做咩型棍左咁添阿 ( 開心死我 ) 。咁有好野當然要益其埋佢啦。因為原來 Emsculpt ™呢個療程女仔做都得架,佢可以幫女仔塑造馬甲線同埋蜜桃臀、收縮消脂同埋鍛鍊肌肉 ( 特別係臀部 !!) ,令到女仔更加玲瓏浮凸同可人。我女友完成左幾次療程之後身材更加好, ( 直情成個 model ) ,我地而加根本就係神鵰俠侶 ...( 見下圖 XD)

 

undefined

 

雖然人唔可以淨係睇外表,但係有好既外表會令你自己更有自信。

 

無論男女都好,唔保養就好易老同埋無信心,只要你肯出少少力同埋投資下,好容易就會有回報,希望你地都試下,同埋好似我咁,人生就會更加美好 !

 

以下就係我參加 Emsculpt ™呢個計畫既美容院、同埋相關療程技術既資料,有興趣既朋友可以參考下。

http://www.cutis.com.hk/promote/ ( 免費體驗一次 )

arrow
arrow

    Ka Kam Chan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()